CfFör tidigare års Resultat se "Arkiv"
Högbygaloppen

ETT STORT TACK

Till alla som sponsrade oss i

HÖGBY-GALOPPEN den 26 maj 2003

56 800 kronor inbringade kvällen

Deltagare: Sponsorer:
Daniel Alvhäll Marie Alvhäll
Annie Andersson Löttorps Betong & VA-Teknik, Farmor
Dagny Andersson ICA Nära Källa, Nilssons Måleri, Källa Elektriska, Åkerbo El AB, Götes Maskinstation, Högby Bil & Mekaniska, Eiberts Entreprenad, Byggnadsfirma Lars Axelsson, Gulls Konsthantverk, Salong Gaxa,
Källa Mekaniska, Tingskullens Byggtjänst, Irene o Kjell Gustafsson, Firma Träprodukter, Norra Ölands VVS, Byggnads-firma Leif Karlsson, Källa Gårdsbutik.
Evelina Andersson Löttorps Betong & VA-Teknik, Farmor
Hanna Andersson Löttorps Betong & VA-Teknik
Ida Andersson Löttorps Betong & VA-Teknik, Farmor
Martin Andersson Leifs konsult & IT-tjänst, Färgladan, Farmor, Mamma & Pappa.
Michelle Axelsson Åkerbo El AB
Mona Andersson Massage & Friskvård, Löttorps Åkeri AB, KronoCamping Böda Sand.
Nathalie Axelsson Åkerbo El AB
Sara Axelsson Alvar Karlssons Åkeri, Farmor & Farfar, Mormor, Cityväskan, Lovisa & Viktoria Axelsson.
Reinhold Brandstedt Orrefors Kosta Boda AB, Fam. Brandstedt, Syskonen Brandstedt, Mariannelunds Karameller.
Lilian Brorsson Åke Brorsson
Malin Byström Mormor, Mamma & Pappa
Karin Bäckström Sekreterarjouren, Byggkonstruktörerna.
Anders Dahlström Dahlströms Motor
Anna Evaldsson Löttorps Konditori, Farmor, Mormor & Morfar, Mamma & Pappa, Maurins plattsättning, Byggfirma Mats Stålgren.
My Finnman Verner & Verner
Sofia Forsberg Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Linda Grandin Grandins Bygg, Nyby Västergård, Mamma & Pappa, Tommy & Anette, Berit & Olof, Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Löttorpshallen, Löttorps Byggmaterial.
Frida Göransson Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Dagmamma Lilian, Kusin Magda, Morbror Örjan Mamma & Pappa.
Rebecka Göransson Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Dagmamma Lilian, Kusin Magda, Morbror Örjan Mamma & Pappa.
Alvida Harrieson Färgladan, Leifs Konsult & IT-tjänst, Mormor, Farmor.
Hannes Harrieson Färgladan, Leifs Konsult & IT-tjänst, Mormor & Morfar, Farmor.
Lotti Harrieson Färgladan
Max Harrieson Färgladan
Simon Harrieson Färgladan, Leifs Konsult & IT-tjänst, Morfar, Farmor.
Veronica Hedström Massage & Friskvård, Löttorps Åkeri HB, Farfar, Mamma & Pappa, Marcus Ottossons åkeri, KronoCamping Böda Sand.
Josefin Holmbäck Ninnis Kroppkaksbod, Mamma & Pappa, FF Mary II, Kusin Alice, Morells Bar & Restaurang, OKQ8 Löttorp, Källa Mekaniska, Farmor, Sven-Arnold.
Emma Jeansson Mamma & Pappa, Björn Larsson, Mormor & Pelle, Gammelmormor.
Linda Jeansson Dillbergs Bokhandel, Björngrens ur, Mamma & Pappa, Marcus Nilsson.
Ellen Johansson Mamma & Pappa.
Eric Johansson Mamma & Pappa.
Hjalmar Johansson Mamma & Pappa.
Sonja Johansson Åkerbo Hantverk, Leifs Konsult & IT-tjänst.
Sonny Karlsson SKANSKA
Camilo Karlström Mamma & Pappa.
Katherine Karlström Mamma & Pappa.
Tommy Klippvik Kalmar LMV Sverige AB.
Moa Larsson Bert Johansson, Stig Johansson, Lennart Larsson, Lotta Lund, Egon Larsson, Mamma.
Sofi Larsson Carl-Gustaf Nilsson, Sofi själv.
Carl-Gustaf Nilsson Hagbloms Färghandel, Optiker Totti, Jysk Bäddlager, Nöjab, Cormenius Svenska AB, Ölandsbladet, Wilko Rieck, Henrik Carlsson, Peter Åkesson, Jonas Andersson.
David Nilsson Ölands Bank, Farmor, Ida & Johanna.
Johan Nilsson Mamma & Pappa, Mormor.
Katarina Nilsson Hårverkstaden, Steve Sheffield & Putte, Kerstin Löfgren, Anne-Marie Tornegård, Siv Tornegård, Emma Skogersson.
Marcus Nilsson Ölands Bank, Morfar, Magnus Andersson, Anne-Marie & Ulf, Farmor, Erik Bohlman, Monica & Bo, Ida & Johanna, Eva Råberg.
Sara Nilsson Mormor, Mamma & Pappa.
Ludvig Nyberg Ludvig själv.
Magnus Ohlsson Nickebo Bygg AB
Mattias Olander Mamma & Pappa
Christer Persson Team Sportia, Hagbloms Måleri, Ängö Bygg AB.
Emma Persson Ölands Bank, Husvagn & Fritid, Mamma & Pappa, Farmor & Farfar, Birgitta Engström.
Ida Persson Ölands Bank, Husvagn & Fritid, Mamma & Pappa, Farmor & Farfar, Birgitta Engström.
Jonathan Persson InterSport, Ölands Bank, Husvagn & Fritid, Mamma & Pappa, Farmor & Farfar, Birgitta Engström.
Magdalena Persson Ölands Bank, Husvagn & Fritid, Mamma & Pappa, Farmor & Farfar, Birgitta Engström.
Andreas Rohde FöreningsSparbanken Kalmar, Posten Utdelningsenhet norr, Mormor, Roland Johansson, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Simon Rohde FöreningsSparbanken Kalmar, Posten Utdelningsenhet norr, Mormor, Roland Johansson, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Ken Slättengren Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Folke & Kerstin Lagensjö, Mamma & Pappa.
Ola Slättengren Orrefors Kosta Boda AB
Robert Slättengren Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Folke & Kerstin Lagensjö, Mamma & Pappa.
Tim Slättengren Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Folke & Kerstin Lagensjö, Mamma & Pappa.
Johan Somproh Nilssons Bygg & Markis
Robin Somproh Nilssons Bygg & Markis
Linus Studeny Mamma & Pappa
Trixie Swahn Bandelid Hornsjöns Pensionat
Sofie Svensson Mamma Anita, Carina Lindblad.
Daniel Thor ATRIO, Mormor & Morfar, Farmor & Farfar.
Oskar Thor ATRIO, Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Åse Arenius.
Nathalie Wilhelmsson Pappa, Mamma, Ulla Bjerefeldt, Sandbybadets Camping, Hanna Wilhelmsson, Tingskullens Byggtjänst, Salong Gaxa.