Webshop

Högby IF:s Webshop

Webshop är nu öppen och stänger den 23/10 med förväntad leverans i vecka 49.

Klubbkläder

Kklubbkläder beställs via länken nedan

Vi rekommenderar att använda Chrome eller Firefox som webläsare för att det ska fungera på bästa sätt – att t.ex använda Explorer kan göra så att det blir problem

Innan du kan börja beställa i webshopen så måste du registrera dig:

Alt. 1: Om man redan är kund och har handlat hos Trimtex tidigare – Klicka på ”Logga in” och logga in med egen e-mail och lösenord.

Alt 2: Skapa nytt konto

På mobil måste du scrolla ned på sidan för att hitta dessa två alternativ.

När man loggat in/skapat nytt konto så trycker man på "Mitt Trimtex" och då kommer det upp en ruta som heter ”Teamkod för inloggning” där fyller man i teamkoden: Hogby22 och klickar på ”lägg till nytt företag/klubb”.
Då kommer klubbens namn upp och klickar man på texten ”Besök teamshopen” kommer man in så man kan beställa kläder.

Tips!
Om man kommer bort från klubbsidorna kan man alltid klicka på klubbnamnet överst på sidan för att komma tillbaka. På mobil enhet hittar man detta genom att gå till menyn längst upp till vänster.

Har ni några frågor är ni välkomna att höra av er till Cia Hermansson

Tävlingskläder

OBS, tävlingskläder beställs separat genom

att skicka beställning till friidrott@hogbyif.se

Ett linne samt en nederdel ingår i tävlingskittet. Vill man beställa fler betalar man själv.

Dessa produkter nedan räknas som tävlingskläder. finns även som pdf.

Produkterna finns i dessa storlekar:

Run Singlet: 130-160 samt XS-XXXL

Run Womens Singlet: XS-XXL