BLI MEDLEM

Välkommen att bli medlem i Högby IF!

Det finns många idrotter att välja på: fotboll, friidrott, kondition & styrka, skidor, innebandy och racketsport.
Kanske har du redan varit i kontakt med någon sektion och vet precis hur du gör för att hitta de aktiviteter som intresserar dig. I annat fall är du varmt välkommen att kontakta kansliet för mer information om de olika aktiviteter föreningen erbjuder.

Även om du inte är aktiv idrottsutövare är du välkommen att vara med! Kanske vill du engagera dig som funktionär eller ledare?
Kontakta i så fall någon i den sektion du är intresserad av.

Klicka här för att läsa vår integritetspolicy

Prova på

Alla är välkomna att prova på tre träningspass utan att vara medlem. När du betalat din årsavgift deltar du på flera av föreningens aktiviteter utan ytterligare avgifter.

Medlemsavgift år 2024

Medlemsavgiften är 300 kr/år och person eller 800 kr/år och familj (föräldrar och barn t o m det år de fyller 19 år). Avgiften betalas till bankgiro: 748-1476 eller Swish: 123 418 07 82,
Maila gärna era uppgifter till kansli@hogbyif.se i samband med betalning.

Kondition & styrka har en terminsavgift på 350 kr, barngympa 100 kr och dessa avgifter betalas till samma konto som medlemsavgiften.

Friidrottssektionens träningar i Kalmar tar ut en terminsavgift på 200 kr som
betalas till bg. 5695-9653 eller Swish: 123470 10 17.

Medlemsansökan